piątek, 1 sierpnia 2014

Zaczynamy :)

 
No i stało się, zaczynam przygodę z blogiem. Pierwsze wrażenie.... trochę nie swojo się piszę mając świadomość, że ktoś to czyta (mam nadzieje,że ktoś oprócz mnie i rodziny to czyta :))

  
  Powiedziałam dzisiaj dziewczynom w pracy: "Słuchajcie będę pisać bloga o mojej pracy w aptece i technikach farmacji!!" 
Dziewczyny są świetne,więc od razu nastąpiła ekscytacja: "Super,świetnie Ewa. Ale to po polsku będziesz pisała,prawda?"
"No tak" odparłam. Ich reakcja była nie do przebicia po  całym tym pandemonium nastąpiła cisza.Wszystkie cztery wybałuszyły oczy na mnie,po czym zaczęły jedna do drugiej: "O nie,a  jak zacznie o nas pisać  BITCHES, to dopiero będzie, nawet nie będziemy rozumiały", po  czym  jedna z nich odparła: "Od dzisiaj jesteśmy dla niej miłe nawet ja nas wkurza i nawet jak przeklina po polsku a my nie rozumiemy ;)))"
    Przedział wiekowy moich "kuliżanek" z pracy jest między 20 a 62 lata, ale te po 60-cte są najlepsze jak to mówią " do tańca i do różańca". Wiadomo w każdej pracy, w której pracują same  lub większość kobitek są "napięcia i zwarcia", ale chyba już taka babska nasza natura ;)

1 komentarz:

  1. Mega dziękuję za tego bloga. Chciałabym wyjechać i pracowac jako technik, ale mój angielski taki beznadziejny....

    OdpowiedzUsuń